Helgen och måndag.

Hej, jag är ganska nöjd med min helg. På fredagen var jag och familjen på någon resturang och åt kina-mat, det var mysigt.

Sen på lördagen var det konfa, jag och linnea åkte dit tillsammans och vi blev såklart sena, haha ;) Sen var jag med linnea och fanny. Sen kom embla och hannes också.. Vi kollade på 2 sräckfilmer den kvällen.

På söndagen gick jag linnea fanny och embla på tre gudskänseter, vi måste gå på tolv annars får vi inte konfirmera oss ;o Ajaa, det var ju inte så kul menmen. Första helgen på länge som jag inte var ute på kvällen ;) Haha men sen förra helgen får jag inte vara ute precis... Hahha.

På måndagen var det ju skola igen sen gick jag Embla och Hannes hem till mig och åt, sen gick vi till gymmet :) Hahah jag var inte sådär jätte stark (a) Jag tog bara 15 kg på nån arm maskin medans Embla tog 20 kg och Hannes tog 60 kg :o

BTW jag ska få ny telefon :) Min andra gick ju sönder -.- höhö ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0