Allt är knas!

Hej, nu var det länge sen jag skrev ett inlägg så jag tyckte det var dags att göra det (a).
Idag har jag vart med några kompisar vi gick mest runt.. Jag var deppig så jag var tyst nästan hela tiden.
Det är lite problem!!! När jag inte orkade vara med dom längre för att jag höll på att börja grina typ hela tiden gick jag där i från och ringde min älskade Embla.. När jag pratade med henne började jag grina, och det ledde till att jag var tvungen att vara ute lite längre för att det inte skulle synas när jag kom hem, så jag gick runt i Rimbo och pratade med Embla i Ca 30 min kanske. Sen gick jag hem och duschade och sen satte jag mig vid datan. Jag fick VG på matteprovet BTW.

Hejdå // Jojjo </3


Fotograf : Jag


Kommentarer
Postat av: maja

grym grym bild sötnos ! :)

2009-02-10 @ 14:38:17
URL: http://enmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0