som sagt!

The big love and sex test of 2009
so everybody knows exactly who you are!



( svarar du inte ärligt på detta så kommer du få otur i kärlek i 5 år )


Är du kär just nu?
Nej det är jag inte
Har du kysst någon idag? Nejdå
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? Jag tror det
Har du ett förhållande? Nej
Om nej, varför inte? Det går inge bra för mig :)
Hur många har du varit tillsammans med?
hm, typ 5 st? eller jag vet inte, fast det har inte vart så jätte seriöst :p
När går gränsen vid otrohet? hm det är faktiskt svårt att säga, men så fort det inte bara är en vänskaps puss tycker jag

Har du varit otrogen och om ja, varför? Nej
Har du sagt till en person att du va kär i henne/honom när du inte varit de? haha ja det har jag men då var jag liten :)
Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut?
hampus, för att jag inte hade några känslor det var nog inte så seriöst från början heller om jag ska va helt ärligt :p
Ä
r du romantisk?
Nja det kan jag inte påstå men om jag verkligen vill så är jag kanske det :D
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Nej?
Är du svårflörtad? Nja det kan jag inte påstå :p lite kanske, det beror på vem det är
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? nej
Vad hette din första flickvän/pojkvän? Johan tror jag :)
Hur länge höll det? två dagar kanske? ;D haha nejmen jag har ingen aning
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? Nej
Har du lekt med någons känslor? Haha ja :p men jag var liten då
Har du haft sex med över 20 personer?
haha nej
Hur länge höll ditt längsta förhållande?
haha tre veckor? ;p



... och ditt kortaste? : två dagar kanske, fast av dom senaste så var det två veckor tror jag :p
vill du vara singel eller ha ett förhållande? hm, det beror ju på om jag tycker om någon på det sättet, men både och tror jag?
Har du varit tillsammans med två samtidigt? nej :p
Är du en bra pojk/flickvän? haha vet inte riktigt :p jag kan inte påstå att jag har vart en bra flickvän
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Robin

Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Jag vet inte, Hampus kanske? :p
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? nej
När fick du din första kyss? Det var väl i förettan på pussleken kanske? :p
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Ingen aning
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Haha ja, när Jossan var tillsammans med Jesper :p för hon fick en så fin julklapp av honom, det var väl inte honom jag ville ha den var nog julklppen ;D haha men jag var liten då

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Nej
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? Hm
vet inte riktigt, han ska inte se ut som en fjortisboy iaf :p


Kommentarer
Postat av: cassandra

de vore gulligull sötnos :)

2009-12-23 @ 15:41:24
URL: http://casshh.blogg.se/
Postat av: Ness

vad gör du då :)?

2009-12-23 @ 19:33:49
URL: http://sness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0