Norrmän

Jag satt och kollade facebook, så såg jag att olivia hade
skrivit om nyår och jag hade inget bättre för mig så jag
började läsa alla kommentarer och helt random så började
de skriva norrmän-historier:


Harald frågar Ole:
"Åskade det hos dig i går kväll?"
"Jag vet inte, jag var hos grannen hela kvällen."

HAHA den där var riktigt kul!

Norrmannen satt på kajen med sin slips hängande i vattnet.
En dam gick förbi.
"Vet ni om att ni har slipsen i vattnet? säger hon."
"Javisst, jag metar, svarar norrmannen."
"Men ni kan väl inte meta med slipsen?"
"Varför inte? En del använder fluga."...

Den här fattar jag inte riktigt!

"Varför föddes Jesus inte i Norge?"
"De kunde inte hitta tre vise män."

Inte så jättekul jag fick läsa den två ggr för att fatta ;p

En svensk hare har kommit nära norska gränsen då han möter
en norsk hare flyende in till Sverige.
"Varför flyr du?"
"Det är älgjakt i Norge."
"Men du är väl ingen älg?"
"Nej, men säg det till norrmännen."...

HAHAHAHAHA!


Så var det norrmannen som skrek på Karl-Johan:
"Den norska riksdagen är en bunt idioter."
Han fick tio års fängelse för att ha avslöjat Norges statshemlighet

Den fattade jag inte heller första gången men sen läste
jag igen och den var kul!

Kommentarer
Postat av: moa

hahaha ! skit roliga :D

2009-12-29 @ 12:16:00
URL: http://absoluteemoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0