lov!

Jippi! Nu har vi fått lov och jag är hur glad som helst :D mina betyg var hyffsade också, + att jag fick G på provet idag :D kan det bli bättre? Nej det kan det inte bli! Idag har jag iaf vart med Fanny, Cassandra och Janina. Vi har inte gjort så mycket alla faktiskt. På kvällen kollade jag, syster och Janina på "Paranormal Activity" det är många som påstår att det är den läskigaste filmen på länge men så läskig var den inte, vi såg iofs inte hela eftersom min mamma ville att Janina skulle hem så mamma kunde gå och lägga sig..
Juste jag har klipt mig också här kommer bilder:


Kommentarer
Postat av: fanny

Hej jag gör en undersökning på min blogg. undrar om du skulle vilja gå in på min blogg o svara på frågan "vad önskar du dig i julklapp?"

2009-12-18 @ 13:17:55
URL: http://banny87.blogg.se/
Postat av: TyCjAN

Ska du göra i helgen? (;

K R A M

2009-12-18 @ 14:51:09
URL: http://tycjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0