klump i magen och ett konstigt humör

Vafan är det här för jävla känsla? Jag känner mig ledsen men det har inte hänt ett skit! Just nu vill jag bara gå och lägga mig och sen vakna lika glad som vanligt! Jag kanske inte är över dig än, jag försöker verkligen intala mig det och jag har bestämt att jag är helt över dig nu. Fast varför finns du i mina tankar hela tiden när jag är själv då? Det kommer nog dröja innan jag är helt över dig, jag vill vara där du är men jag kan inte erkänna det för mig själv. Jag känner mig onödig på något sätt, vem har nytta av mig när jag bara går runt och tar plats, jag gör ingenting. Ingenting som får människor att må bättre eller bli gladare, jag vill känna mig behövd. Vad med mitt liv är det som är roligt och bra? Det är helgerna jag typ lever för, är det bra? Nej! Så fort det är Söndag längtar jag tills Fredag, det är fan patetiskt! Jag har trott att jag är nöjd med mitt liv men mitt liv är långt ifrån perfekt! Det är någonting som verkligen saknas! Men jag vet inte vad det är! Mitt humör är verkligen upp och ner hela tiden jag vet inte hur jag ska vara, jag vet knappt vem jag är! Jag saknar tiden då jag inte hade några problem alls det fans ingenting dom störde mig jag var glad men avslappnad, från och med nu skiter jag fullständigt i vad folk tycker om mig jag tänker inte hålla mig borta från folk för att andra folk tycker att det är bäst så, jag tänker inte verkligen gå in för att förändra saker och ting men jag ska inte hålla mig borta.

I ett virrvarr av chanser och val
Ont om rutiner, gott om dåliga vanor, gott om kitchiga planer
Jag lever för kicken, precis som du
Jag blir oinspirerad och ledsen av kraven och stressen
Jag har frihet i blicken, precis som du
Här står livet i farstun, så nära inpå
men det är nåt som gnager ändå

Det kallas tvivel, det där som stör
Det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör
och jag ser hur du tänker på nåt
hur du längtar dig bort
som en fågel i bur
En obehaglig distans
en konstig känsla nånstans
Det känns tomt - eller hur?

Kommentarer
Postat av: cassandra

johanna sluta upp med det där, du gör mig glad ju.

jag älskar dig<3

2009-12-13 @ 22:59:50
URL: http://casshh.blogg.se/
Postat av: TyCjAN

SV;

TACK! ;)

2009-12-14 @ 14:24:56
URL: http://tycjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0