julbord

tja :)  jag kom precis hem från julbordet i rånes slott, så nu är jag äckligt mätt! -.- usch jag mår lite smått illa! Igår hade jag jättekul faktiskt, mycke fina inlägg och grejer. Fast jag drog vid tre satt jag inte skulle vara trött på julbordet idag, det var liksom villkoret på att jag fick vara där. Snart kommer Janina hit och myser med mig, ikväll blirdet att ta det lugnt eftersom det är shopping i morgon :) nu har jag sex julklappar kvar -.- usch det här kommer bli jobbigt! någotmersom är jobbigt är att jag har biinas data och den är cp, det saknas två knappar och sen cpar mellanslaget! jaja pusspuss!


Kommentarer
Postat av: cassandra

jo lite :(

förut sågs vi varje dag, nu är det lixom du och bina, typ :( och jag står tyvär inte ut varje dag att vara med henne så därför är jag ofta inte med er :/, puss på dig sötnos<3333

2009-12-20 @ 23:09:51
URL: http://casshh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0