julafton i morgon!

Nu är jag helt klar med alla presenter, nu är de inslagna och klara :) Jag är nyfiken på vad jag kommer få i julklapp i morgon, mamma och pappa har inte ens frågat mig vad jag önskar mig så jag har ingen aning ^^ hihi, idag har jag och mina flickor bytt julklappar :) jag fick två bhar, ett par öronmuffar, armband och ett par örhängen. Föresten så har jag gjort en massa julgodis och klätt granen idag också :D
haha kolla bilden i mitten det där la jag märke till nyss! haha biina är kul :)


Kommentarer
Postat av: Ness

okej va skönt ;)

sitter och slår in julklappar men ska vila nu 10 min sen fortsätta städa

2009-12-23 @ 23:07:51
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: biina

hahaha snyggt va :D ?<3333

2009-12-24 @ 12:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0