idag har jag..

..vart med finastefanny och busigastebiina :) hihi visst har jag fnulat ut fina smeknamn va? med första bokstaven och allt :D som vanligt har vi gjort sjuka saker och haft toppenkul ;D jag är på bra humör idag igen!
hm, jag har kommit på att jag nog är världens sämsta bloggare! men nu är det såhär att jag vill bara skriva av mig :) det är inte derekt för att bli storbloggare jag bloggar! jag gör det när jag känner för det så är det bara! men nu ska jag träna min rumpa ;D hihi den ska bli snyggast på stranden i sommar! Så ÄR det bara, ni har ingenting att säga om det för det SKA den bli! hahahahah jag är på konstigt humör!

titta vilken "ball" gammal bild jag hittade på mig! sånna här gamla saker måste jag lägga ut oftare! det är fan kul att titta på ;D


idfhgrkfrgtyujhg

Kommentarer
Postat av: A.C

hejhej:D



sitter nu i skolan o väntar på en annan gruppmedlem som ska komma, vi ska ha gruppmöte..

ach.. helt jobbigt:(

kallt som fan ute idag..måste ta tåget hem sen också=/ ..



hoppas din dag e bättre än min:D hehe..^^ pusss

2009-12-10 @ 12:18:47
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0