Gott nytt år!

tjoho idag är det nyår,
ska snart till fanny så ska jag fanny cassie och janina
laga mat tillsammans :) sen drar vi till timmy så får vi
ses vart kvällen slutar sen ;D taggtaggatagga!
Janina kommer snart hit och hjälper mig att bära allt,
sen får vi skuss av hennes pappa till fanny :D
ahh jag är taggad! Ikväll då jävlar säger jag!
Fan vad kul jag ska ha!
Det kommer en massa bilder sen förhoppningsvis!

Usch jag kom på min dröm som jag hade i natt,
först snodde någon min stora väska som var full med kläder osv,
sen snodde någon min lilla väska som var full med pengar och sånt.
Och det var inte allt, helt plötsligt sprang och runt naken offentligt på
en strand också -.- ja lite sjuka drömmar får man faktiskt ha ibland ;D

Nu skrev Biina att hon kommer snart, tjaråååååh vi ses nästa år ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0