Godmorgon.

Igår var jag Biina och Madde hemma hos Dennis, det var ganska kul faktiskt. När jag kom hem gick jag och la mig hos Jossan och kollade på film med henne fast jag somnade på en gång. Idag har jag inte gjort så mycket alls än, jag ska förmodligen städa mitt rum lite grann satt det är fint på jul. Usch jag HATAR att städa!
Hörni föresten i morgon är det jul!! Fan vad fort det här året har gott! Jag kommer ihåg förra nyår, eller lite av det iaf (a) men det känns inte alls som att det var så jävla länge sen! Det är fan ett år sen nu! :o Hm, jag undrar vad jag ska hitta på på nyår! Jag ska iaf vara med Fanny, Biina och Cassie så får vi se sen ^^ Pusspuss,

Föresten så tror min lillasyster fortfarande på tomten och hon är 6 år nu :) hihi skitgulligt tycker jag iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0