Det här ska jag hålla!

Nu är det såhär att jag har verkligen bestämt mig för att ta det lugnt nästa helg! HELA helgen ska jag chilla och kolla på film och sånt där annat som jag verkligen aldrig har lust med fredag - och lördagkvällar. Det här är ingenting jag bara säger nu, det här lovar jag! Jag lovar till och med attt hålla vad jag lovar så nu har jag typ lovat dubbelt om ni fattar ;D jaja, nu ska jag duscha. Pusspuss.

Fredages skönaste bild tror jag ;D haha alex sover! och han sov hårt jag lovar!

Kommentarer
Postat av: A.C

hehe..jag köpte jeans förra månaden tror jag..kmr inte ihåg..nyligen iaf..

de var på rea..hehe..kostade mig 200kr bara:D så dt var skit värt:D haha..^^ de var det sista i min storlek iaf..25.df köpte jag:D

2009-12-06 @ 17:46:29
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0