nu ska jag börja blogga igen, :) jag loovar! "Lägret"

hej :) lägret med konfan var lyckat tycker jag, visst jag skulle gärna stannat hemma ocg vart med kompisar osv men jag gjorde ju både och ist. Jag var ju med vänner på lägret  och när jag kom hem träffade jag dem jag inte hade träffat på hela veckan :)
Här kommer bilder från lägret :

Precis när vi kom dit :) jag försöker vara bäst på fotboll ;) och det är jag också :D *HOST!*

Bejkon och antan ;)

I mitt och hannas rum :) jag och hanna på bilden

Bara för att jag fanny och cassie skulle vara nyttiga så vi köpte cola light! ;) höhö

fanny jag och hanna

Fanny :) ÄLSKAR DIN HUMOR :) och jag älskar hela dig <3

Jag är alltid glá med dig stumpan<3

Ni ser? :D Eller?

Min fina transa :)

grattis embla :)

påväg till bussen :) vi skulle till fyreshov

bada :) fy fan vad kallt det var :D

Blåsippor


Sådär det kommer ett inlägg med bilder från när jag fyllde år igår snart också :)
hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0