Nu är det våår!

hej :) idag ska vi till något museum med skolan, bättre än vanlig skoldag iaf. Efter ska jag Emma Emma och Fanny stanna i sthlm och shoppa lite till mimfestivalen. Jag skriver antagligen ett inlägg ikväll och berättar mer.
Igår var jag med emma och vi fixade baugetter till idag (matsäcken), och vi bakade havrebollar också. Här kommer bilder: 


Och 1 april var jag med fanny och cassie, fy fan vad mysigt det var. Jag och Fanny låg och solade i bh innan cassie kom. När cassie kom betsämde vi oss för att vi skulle ta lite kort och spela fotboll, myysbilder:








Myyspyys! :)

Hahah oj jag kom på en sak för typ ett tag sen lagade jag mat måste bara lägga ut en bild på det :) höh jag är nog sämst på att uppdatera min blogg men här kommer iaf en bild på lite falukorv :

Haha det är blev ett långt inlägg (a) Men jag har ju inte vart så duktig på att uppdatera så jag var tvungen :)
Jaja nu ska jag sminka mig lite, hejdå <3
(jag är på jättebra hmör idag :))
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0