Grattis på mig :) 15 år.

hejhej :) igår fyllde jag 15 år, byxmyndig you know ;) jaja, nu ska jag berätta om dagen :)
Jag vaknade av att mamma pappa jossan och ella kom och sjöng för mig  och jag fick presenter.
Av Ella fick jag ett kort där det stog grattis Gohanna 15 år :) Av josssna fick jag blommor :) och av mamma och pappa fick jag en kamera :) Sen kommer släckten nästa helg och grattar med.
Efter presenterna somnade jag om sen gick jag upp och åt frukost och spelade lite kort sen laga jag och jossan mat och sen kom 3 sötnosar till mig och firade mig :) av dem fick jag massa choklad :)
Här kommer bilder från gårdagen:


Tack för en lyckad födelsedag brudar :) godnatt <3

Kommentarer
Postat av: olivia

GRATTTTTIS :)<33

2009-04-21 @ 14:31:06
URL: http://diissiswhoiam.blogg.se/
Postat av: Emma.L'

2009-04-21 @ 15:26:03
Postat av: Emma.L

OJ! råkade skicka en tom komentar men men ... Det var super skoj och mysigt att fira dig Jojjo :)<33

2009-04-21 @ 15:27:31
URL: http://emmaabusiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0