glad påsk!

hej :) nu är påsken slut, tur det annars hade väl jag blivit en tjockis! okej ibland värkar jag som en.. ganska ofta (A) Jaja, jag har vart semst på att uppdatera så nu blire ganska många bilder idag. Jga kommer inte uppdatera bloggen på 5 dagar nu heller för jag ska på läger med konfirmationen. Kul lov? eller inte, jaja vem vet det kanske blir kul. Här kommer bilder från mimfestivalen i skolan som vi vann:


Jag tog bilderna av sötaste fanny :)
Nu kommer bilder som jag tog idag jag var ju tvungen att gå ut och tä lite våtbilder :


Och nu kom en bild från igåt när jag och fanny låg och solade :) Fanny tog bilden <3


Hejdå, <3 nu kommer nästa ilägg om dar satt ni vet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka fina bilder :) har du tagit dom själv ? jätte fina iallafall!

2009-04-13 @ 18:52:26
URL: http://sandrahel.blogg.se/
Postat av: Emma.L

Vilka mysiga bilder du tagit :) <333

2009-04-14 @ 20:50:39
URL: http://emmaabusiig.blogg.se/
Postat av: Emma den coola x)

haha det står nu kommer lite våtbilder :O :) ahah<33333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0