Dagen.

Idag var vi i sthlm med klassen och gick på något jävla konstmuseum, jag fanny och emma petade på något konstverk och då blev jag helt blå om mina fingrar asså jag petade mest (typiskt mig) sen kom det något vakt och sa åt oss att vi inte fick röra konstverken, vi fattade inte hur hon kom på att vi hade gjort det ;o och spela roll liksom? Aja men sen om vi iaf på att det satt kameror överallt, sen efter det stannade jag fanny emma och emma kvar i sthlm och shoppa till mimfestivalen. Vi kom på att vi hade vart i sthlm i typ 10 timmar (a) asså med skolan och när vi shoppade och grejen var ju att jag och fanny hade klackskor /: fy fan vad ont jag hade när vi kom hem jag har skavsår, blåsor och skitont i fötterna, inget jag rekomenderar precis ;) 
Jaja, men när vi kom hem träffade jag bina och cassie sen träffade vi lite folk och sen kom emma och fanny också. Nu pallar jag inte skriva mer, jag ska kolla min bdb och kasnek kolla lite film och sen sova :) vi får se.

Lyckad dag!
Hejdå <3 

Kommentarer
Postat av: Emma.L

Haha håller med, vad spelar det för roll om man petar på konstveken, det var ju ändå bara en stor blå klump !! xD <33

2009-04-05 @ 15:15:14
URL: http://emmaabusiig.blogg.se/
Postat av: jag

ja eller hur! x)<3

2009-04-07 @ 21:31:56
Postat av: Emma den coola x)

nu tänker jag komentera din blogg för du komenterar min :) haha det var fett med skojj i sthm x) pusss<3333

2009-04-11 @ 13:59:39
URL: http://emma.folkesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0