dagen (:

hej :) idag börja med att jag gick till fanny på morgonen då hade emma kommit till fanny, så alla vi tre gick till skolan tillsammans. sen vr vi i skolan i typ 5 timmar ;o hur fan orkar man?!?! Jaja, efter skolan skulle jag räffa bina men hon skulle fixa pengar till dansen så jag trodde att vi skulle ses senare så jag gick till fanny :) vi hann bara äta lite innan jag kom på att jag skulle kolla min mobil som låg på hennes rum, ochh då hade bina ringt mig två ggr så jag ringde upp henne och då hade hontyp inte gjort det idag, så hon hade gått till cassie för att hon inte visste vart hon skulle gfå eftersom hon inte bor i rimbo. Så då gick jag till Cassie för Fanny skulle ändå på träning snart :p Sen hoppa jag cassie och bina lite studsmatta sen gick jag hem och nu är jag hemma :) hejdå <3
ni som läste ska komentra nått :D

Kommentarer
Postat av: cassie

jag orkar inte komentera

2009-04-23 @ 22:14:08
URL: http://casshh.devote.se
Postat av: Emma.L

Jag läste så här får du en kommentar :D<33

2009-04-24 @ 21:58:21
URL: http://emmaabusiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0