Tunisien ^^



Hej idag har jag vart med Fanny, (världens sötaste unge).
Vi kollade på film och tog kort, det var kul.
Sen skulle hon hem och äta, då var jag själv en stund och satt vid datan,
sen var det dax för middag för mig oxå.
Jag åt någon sallad, ^^

Nu sitter jag och väntar på Linnea och Fanny, när dom kommer ska vi nig gå ut.
Det blir nog kul, i morgon åker jag till Tunisien, det ska bli väldigt kul ^^
Jag har inte kollat på hur hotellet ser ut, så det blir en överraskning..
Fast mamma och pappa har ju såklart sett det.

Hejdå hare bra kommer tbx om en vecka ^^

Hare bra // Jojjo

Kommentarer
Postat av: Fanny:)

2008-11-01 @ 10:02:27
Postat av: Fanny

Jag saknar dig Jojjo! Kom hem nu bajsunge^^<3

2008-11-01 @ 10:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0