Lyckad dag ^^



Hej alla glada människor, (;

Idag är jag toppenglad, jag vet inte vrf men iaf..
Idag var jag först med emma och linnea, vi satt vid datan och försökte hitta en snygg gratis design, det gick inte så himla bra faktist.. Men tillslut gav vi upp, då skulle vi gå och möta hanna (: vi mötte henne borta vid hennes mamma, och sen gick vi hem till hennes pappa och emma visade oss hennes dans dom hon har på dansen,! ^^ Sen när jag skulle hem och äta följde emma med mig hon skulle åt samma håll och min väska var ju hemma hos henne.. Så jag fick gå hem till henne och hämta den då bev det så att jag stannade där när hon åt, och sen gick vi hem till mig så attt jag fick äta.. När jag var klar satt jag och emma oss vid datan och började leta efter gratis designer igen (; men vi hittade inget och sen kollade vi på film "Walk the line"  Den är bra tycker jag ^^, menmen nu har emma gått hem och jag sitter här sjlv och tråkar. I skolan idag hade jag prov i kemi /: det var ju inte så kul men det gick bra tror jah :) Det kändes som att jag kommer klara det, hoppas det i alla fall :) Men nu tror jag att jag ska gå in på Blondinbellas blogg :)

Hejdå hare bra / Jojjo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0