Hej sööt,!

Idag har jag haft kul jag nu är jag på bra humör. Dagen började med att jag Emma Fanny och Linnea gick hem till Emma och kollade på "Fjorton suger", den var bra.. Den rekommenderar jag (; Och sen åt vi lite frukt också det var mysigt. Nät kl va 17:00 jag gjorde jag och Fanny sällskaphem, för jag hade ju min cykel hos Fanny. När jag var hemma var det inte mat på kanske en och en halv timme, så jag satt mig och och kollade på TV med min lillasyrra Ella :p . Vi kollade på disney channel :p höh, sen gick jag ner och åt middag.. När jag var klar fick jag choklad av pappa och det var typ lite godis på bordet och skit så jag svullade lite.. Och sen mådde jag inte så bra höhö,! Sen gick jag till Ica och träffade folket. Det var inte så kul tycker jag :p Men det blidde kul sen, och tills nu på kvällen var jag med Linnéa Fanny Nicho Emma och Simon :) Det vat kul. Btw så ska Linnéa bo hos mig i veckan för hennes föreldrar är u turkiet :p ..

Hejdå

Hare bra // Jojjo


Kommentarer
Postat av: Emma

Det var fett myys :P älskar dejj gumman <33333

2008-10-23 @ 20:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0