Taaz + PS

Hej du!
Nu ska det här lite längre inlägget komma.. Idag gick jag i skolan till 14:30 som vanligt, när den var slut gick jag till sången.. När jag kom dit och skulle sjunga kom Elina först (hon jag sjunger en duett med just nu), hon berättade att hon inte kunde vara med och sjung idag för att hon hade int i halsen.. Så jag fick inte sjunga "Bonnie Tyler - Turn around" men istället fick jag sjunga "Britney spears - Everytime". Det var ganska kul tycker jag ^^.

Idag i skolan visade emma mig hur man fixade bild högst upp, tack så mycket emma.

Men nu ska jag nog fixa en bild i Taaz och PS, jag ska nog göra något med färgen på läpparna och ögonskuggan tror jag, aja BRB. Snart klar ;p Nu är jag klar :D Jag fixade bara läpparna. Sådär, här kommer den; Men vafan min data dampar sönder typ! Det funkar ju inte!!!!! BLÄÄ!! Jag orkar inte... -.- Vänta jag kom på en sak min data har stått på jättelänge så det kanske funkar om jag startar om den, jag sparar såklart texten;p haha ....

Sådär nu har jag fixat det och det funkade ;) här kommer bilden; 
 



Hejdå hare bra // Jojjo

Kommentarer
Postat av: Emma.L

Varsågod Jojjo :D:D <333

2008-11-13 @ 15:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0