snööö!

Heej!
Idag ska jag vara hemma och tad et lugnt! för jag pallar inte gå ut, kanske att jag går ut senare idag.. Får se asså, haha det är typ hur mycket snö som helst ute ju! ^^ Det är mysigt när det är snö ute ju!


Vad har du hunnit gjort i snön?
-Gjort en snögubbe? ( )
-Gjort en Snöälngel? (x)
-Har åkt pulka? ( )
-Haft snöbollskrig? ( )
-Fått söflinga i munnen? (x)
-Har halkat på isen? ( )
-Har åkt skidskor? ( )
-Har gjort snölyckta? ( )
-Har åkt skidor? ( )
-Har skottat? ( )
-Har haft svårt att öppna dörren för att det är så mycket snö? ( )
-Har fått snö under kläderna? (x)
Jag har inte gjort  så mycket än :p, menmen allt kommer jag ju inte göra heler.. Aja Skit samma!


Idag är jag deppig det har hänt massa saker med en kompis och hemma.. Asså seriöst jag pallar inte! Det är okej när något händer men nu kom allt på en gång och det är fan jobbigt!! GAAAH!! Aja skit samma, nu får jag fan göra något åt saken! Jag har lixom ätit "Ben & Jerry´s" istället för att deppa idag! ;o

Aja, jag måste i allafall säga att den är god!




Hejdå hare bra / Jojjo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0