Kameran funkar typ ^^

Hej idag är jag i skolan igen, det är inte så många här! För det går inte bussar från uppsala, så de som bor i gottröra och på den sidan om Rimbo kommer inte till skolan.. Aja vi är några i alla fall, Senare idag har jag gitarr.. Hoppas det blir kul, jag stör mig på min gitarrlärare.. Han smaskar, och är almänt ful och fet! Haha tack Emma ^^ (hon kom på det där med ful och fet) Aja, igår när jag satt på min kamera märkte jag att den funkade men den är typ lite cp, den har typ nån vattenskata från när jag hade med den ute när det snöade.. Men det kanske bara är något tillfälligt :p, hoppas det när man lägger in bilder stänger den typ av sig, aja.. Skit samma.

Hejdå, hare bra / Jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0