hål i byxan ;o

Hej, för ett tag sen sprack mina byxor när jag var på flygplattsen, jag var inne på en toalett och då fasnade mina byxor i en krok, dcet blev värsta hålet när jag reste mig upp :o, så det har vart hål i dem ganska länge nu. Så idag kom jag på det och sydde ihop dem. det blev faktist ganska bra tycker jag. Man ser ju inte riktigt hur det blev på bilderna men lite ser man i alla fall.





Idag har det vart konfirmation. Vi fick gå i kyrkar och sjunga och lite sont, det var skit-tråkigt! Men vad kan man vänta sig? Konfirmation? Hur kul kan det vara :p jag gör det enbart för att få presenter. Okej, vad får man igentligen? Typ några halsband armband och örhängen.  Vissa får ju moppar och grejor men jag får nog bara smyken. Min storesyrra fick ju bara smycken så varför skulle jag få mer saker? Aja nu ska jag kolla efter en Epilator i alla fall.

Hejdå hare bra / Jojjo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0