Hör bråk och vänskap ihop?

Hej, idag har det hänt, massa tråkiga saker. I morse första rasten gick jag Embla Linnea och Carla tll hagen och köpte godis, då hände det lite saker.. Då kändes det som om jag inte fick ha mina egna åsikter när och Linnea pratar. Såklart ville inte jag backa så tillslut blev Linnea typ irriterad på mig, så hon blev sur på mig och ignorerade mig, det var inte så kul.. Jag frågade en gång först om hon var sur på mig då svarade hon inte. Sen frågade jag vad jag hade gjort och fon fortsatte ignoreara mig så jag struntade i det. Lite senare på dagen när jag hade slutat fråga vad jag hade gjort och skit, kom hon fram till mig och sa "Du får inte vara sur på mig Jojjo" Då sa jag typ "men du är ju sur på mig, så då måste jag få vara sur på dig med!" Då började vi bråka igen. Då gick jag hem, jag sa till Kurre att jag hade ont i huvudet. Då kom det massa sms, menj ag ska inte skriva vad det stod i dom jag pallar inte. Sen ringde hon mig och då blev det bara värre, så jag la på. Sen kom hon hem till mig och då pratade vi ganska länge och hon tjatade på mig att hon tyckte att jag skulle till skolan igen. Så jag gick med henne, och nu är allt bra igen ;p jag var med Linnea och Embla efter skolan sen.

Hejdå hare bra / jojjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0