Luciatåg + punktenfestival


Hej.
I fredags var jag på min lillesyrra ellas luciatåg, hon var lucia men igentligen skulle hon ha vart tomte med skägg, men det fans inget skägg hemma. Det var i alllafall väldigt gulligt!

Här kommer en bild från luciatåget:



Igår (lördag) var det punktenfestival, det var många band och en soloartist som spelade, det var ganska trevigt där tycker jag. Jag och Emma var konfransiärer hela kvällen, det väldigt stressigt då och då. Men det löste sig alltid.
Haha jag kom på en sak till, de som jobbar på punken hade fixat ett luciatåg också, ;) det var ganska kul faktist.
 
Här kommer lite bilder från igår:

Jag och Emma, (Konfransiärer)


Några dansade när jag och Embla sjöng ;) haha!


Några tjejor som sjöng ^^


Linni när hon sjöng och spelade gitarr :) Skit-duktig är hon!


"Koncenrtationsvårigheterna" (tror jag)


"The Junkies" tror jag ;)


haha, punkarna var galna ;o


Johan Hjalle Emil och Henke.


The suprise! PUNKENS LUCIATÅG!! ;)

HAHA, lucian ;)


PUNKTENFESTIVALEN!




Stäningen efter var ju inte så kul /: det var nån som typ hade brytit näsbenet så det var blog på golvet, inne på toan var det blod på hela spegeln och handfatet och blodpapper i toan.. Sen var det blogpapper där atristerna var när de inte spelade.. Här kommer bilder från städningen:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0