Taaz



Hejhej, andra inlägget för idag :p menmen, jag kom hem för en timme sen typ då hade jag vart ute med biina (
www.biinah.blogg.se) men nu sitter jag på mitt rum och tråkar, i morgon (måndag) blir det krök tror jag ;D med biina flisar cassie joel tobbe, och sen vet jah inte men det blir nog fler tror jah :) ju fler destu bättre.
Jag funderar på att börja sy kläder, det sulle vah ganska kul tror jag :) ingen kan har exakt lika, om man köper en tröja så kan ju nån komma med en likadan, okej det bryr jag mig inte om så mycket :p okej jag bryr mig inte alls :p
menmen, nu sk jah sluta ska kolla min bdb
jsch@bdb, så hejdå :) hare bra / Jojjo


BILDEN ÄR FIXAD I TAAZ.SE

Kommentarer
Postat av: F4nnyy

Heej:) Kul att du skaffat blogg jag läser!<3<3

2008-08-11 @ 10:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0