Helgen + idag!


I fredags var jag hemma hos Fanny och tog den gelet lugnt, eftersom jag skulle jobba på lördagen så gick jag hem ganska tidigt :)
Lördagen började med jobb, och slutade med att pappa körde hem mig till Lisa, vi hade verkligen jättekul! Vi bastade, åt och kollade på tv! Och en massa annat kul, hähä! :D Nejmen det var superkul!
Söndagen bestod av Desperate Housewives och idag (måndag) är jag ledig! :) Snart ska jag kleta på en ansiktsmask och ta ett varmt bad, senare idag ska jag åka in till stan och leta praktikplats med Lina och när jag kommer hem ska jag jogga med Fanny!
Jag skriver mer senare och berättar hur det gick med praktiken! Det är lite smått panik eftersom jag ska ut på praktik om en vecka!!!!

Kommentarer
Postat av: bbbbbbbbbbbb

UPPDATERAAAA

2011-03-31 @ 06:55:19
URL: http://bbinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0